Sunday, December 25, 2011

දෙවන වරටත් කෙලැවීම... :( :(

2 comments
  ඊයේ රාත්‍රියෙ උත්සවාකාරයෙන් නත්තල් තෑගි ලබාදීම http://www.doenets.lk/ හිදි සිදුවූ අතර දෙවන වරටත් කෙලවිමෙ ත්යාගය ලබා ගැනිමට මම සමත් වු බව ඉතාම (අ)සතුටින් ප්‍රකාශ කර සිටිමි. මෙ සම්බන්දයෙන් ඉතාම (අ)සතුටට පත් මාගෙ දෙමාපියන් එම (අ)සතුට නිසාම ගල් ගැසි කිසිදු වදනක් මා සමග නොපසවමින් මා වෙත වෙනදාට ලගට ගෙනැවිත් දෙන බත් පත, තේ කොප්ප, පීරිසි පවා සතුටින් කැරකි ගුවනින් ලගටම එවන තත්වයක් උදාවි ඇත.  මෙ සියලු අකාරයේ සන්තෝශ ජනක ක්‍රියාවන් නිසා සතුට දරා ගැනිමට නොහැකිව මගේ හර්දයේ කිරිටක ධමනි අකර්මණය වී හර්දයද වේදනා දෙයි,,, අනෙ අම්මපා මෙහෙව් සතුටක්.......  :( :( :( :(




   මේ ඉතා සන්තොශජනක ක්‍රියා නිසාම අද උදැසන මාගෙ මව් පිය උතුමෝ, රජයේ විශ්ව විදයාල සිහිනය අතහැර දැනට කරගෙන යන SLIIT එකටම යන දෙසට ඔවදන් ලබා දුන් අතර, මම ක්‍රිස්තියානි නොවන බැවින් යලි නත්තල තැගි ලැබිමටද මට කැමැත්තක නැත... එනිසා අයෙත් .....

අනේ දෙවියනේ.... මට නම් ආයෙ අපොස උසස් පෙළ බැරියෝ.......... :( :( :(

2 comments: